søndag 1. mars 2009

Helgen min:

Fredag våknet jeg opp til at internett ikke fungerte. Jeg har blitt sikkelig avhengi av internett! Det er der jeg får snakka med de der hjemme, sett på tv, lest nyheter og hørt på musikk! Så på fredag gikk jeg å la meg rett før kl. 22! Det var ikke noe problem å sovne heller. Jeg tror jeg sov i nesten 10 timer jeg!

På lørdag funka heller ikke internett, så jeg gikk rundt å tusla litt i byen før jeg måtte fikse meg å gå inn til byn igjen. Barnehagen hadde karneval og jeg sa ja til å hjelpe til! Jeg måtte ha på meg en grusom kjole. Vi hadde mange å velge mellom men det var bare en som passet til meg! I det partiet under puppene/ på slutten av ribbeina, der har jeg funnet ut at jeg er ganske brei! Jeg tror det er litt typisk skandinavisk kanskje at vi ikke svinger så inn der, at vi er litt mer robust bygd (Ikke at jeg skal skryte på meg å være så robust av meg men...). Hvertfall så var det bare denne herligheten som passet :
Her er jeg sammen med kjærsten til sønnen i familien (i orange) og datteren (med det sykt lange håret!).
Men det var da noen som likte kjolen min...barna! Å spesielt Emese (bilde under studerer hun den vakre kjolen..!) Hun er en veldig søt og sjenert jente som jeg ikke kjenner no særlig for jeg jobber ikke i den avd. hun er i. Har bare vært der et par ganger, så jeg ble litt overasket at hun kom bort til meg. Hun kom bort flere ganger og viste meg ting!

Bildet under er av barna. De hadde no show-opplegg. Artig å se kostymene. Noen hadde vært veldig kreative. Selv en del foreldre hadde kledd seg ut! Han ved siden av kyllingen er pute og mammaen var dyne! Og han ved siden av puta igjen var en sjokolade; Aron, en liten plugg som ser ut som er glad i sjokolade å!

På søndag fungerte internett igjen! Gledens dag! Jeg var å på fotball kamp. CFR Cluj mot CS Otopeni. Var en artig kamp selv om det første målet kom etter 88 minutter. Til CFR selvfølgelig:P som også vant da kampen, fortjent! Selv om jeg heia på CFR så var seieren fortjent og det var rart målet kom så sent. Ballen var nesten hele tiden på CFRs banehalvdel. Kosta bare sånn 40-50 kr og vi hadde bra plasser så dette må gjentas! Kanskje når det blir litt varmere for jeg holdt på å fryse tærne av meg! Og det er ikke langt å gå heller, 20-25 minutter. Å jeg er så glad for å bo så sentralt! Og så spiste jeg kebab! Den var god....i Italia er ikke kebaben god, men her tror jeg til og med mamma hadde likt den. Kjøttet er ikke sånn krydra som i Norge. Kyllingen smaker kylling. Men de har kethup på og pommes frittes i!! Men det er faktisk godt!

1 kommentar:

Hilde sa...

Hei.
Det er godt du er på nett igjen, man blir avhengi.
Synes du ser fin ut jeg, hehe...
Er man sulten nok kan vel kansje kebab smake, men jeg er skeptisk.
Tror moren din også er det, vi er ikke så lette i matveien vi to.
Her har det snødd mye, så mye at taket på Rimi på hovland raste sammen i dag. Det gikk fint med alle som var der inne, bare litt skader, 7-8 personer.
Nå regner det, så da får vi håpe at snøen forsvinner fort. Det er tross alt mars.
Håper du har det bra, det har vi. Klem fra Hilde