lørdag 14. mars 2009

Endelig helg igjen etter en veldig veldig slitsom uke! Huff...Jeg har bare ett or: Ritalin! 

Jeg blir saa sliten at et par dager har jeg gaatt til sengs kl 9! Og sovnet med en gang..
Og jeg har faatt en vakkert merke paa laaret. Marci syns at det passet seg aa bite meg saa hardt at jeg fikk et roedt og blaatt merke! Jeg blir arg! Nok om de barna...orker ikke. Naa er det helg og fri! Og jeg har ikke internett...blir sproe! Saa jeg er hos noen kamerater... derfor mangelen paa de tre flotte bokstavene vi finner i det norske alfabet.

Jeg var foresten hos legen paa onsdag. Jeg har en mild lungebetennelse. Jeg  har 5 forskjellige piller jeg maa ta hver dag (saa 8 piller hver dag tilsammen!). Dyre piller, men jeg har forsikring heldigvis! Saa i dag, ingen alkohol og jentene snakka om aa gaa paa en jentebar...altsaa lesbebar...Edru paa lesbebar..ja ja vi faar se! Blir vel til noe annet! Blir deilig med avslapping hvertfall :)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Kanskje det rett og slett er lurt å være edru på lesbe-bar?? Så husker du i allefall alt som skjedde den kvelden;) hahaha....God bedring da, Hegemor!

Hilde sa...

Enig med Camilla, hehe.
Godt du snart skal hjem, så får du litt pleie av moren din.
God bedring og ha en koselig helg. hilde