onsdag 4. februar 2009

Vinterferie!

Ja da var jeg midtveis i vinterferien min. Den går så alt for fort! Siden jeg er den eneste med ferie føler jeg lissom ikke at jeg får nok ut av den. Vel vel, det er deilig å sove lenge (sover ikke mer enn til 10..) og ha muligheten til å tusle rundt i byen på formiddagen. På kveldene er det samma som alltid...møtes på en pub! Og så har jeg fått sett masse masse "home and away"!

Jeg har foresten begynt med ungarsk-timer. Ei jente som driver å lærer meg. Huff for et vanskelig språk. Ikke super pent heller...men det sier vi ikke til ungarerne! Men det er nyttig. Kedves vagyok = Jeg er snill. (utales Kedvesh vajok) Det er utalen som er værst. Men men så lenge jeg lærer meg noen nyttige fraser er jeg fornøyd!

Nå skal jeg bare prøve å nyte resten av ferien før det er tidlig opp til hyl og skrik igjen! Så får vi håpe det slutter å snø snart hos dere! Her er det helt bart.

Ingen kommentarer: