lørdag 14. februar 2009

Nå har jeg akkurat tent et lite lys for Emil. Må jo ha lys når man har bursdag!

I dag har jeg egentlig ikke gjort stort...bare sitti inne. Men hvis jeg klarer å få stumpen i gir så kommer jeg tidsnok til en avtale med non jenter. Skal på cafè og så blir det vel pub etterpå!

I dag morges dro Anne hjem tilbake til Tyskland. Anne er hun som hadde bursdag. Så i går var vi ute å spiste avskjedsmiddag med henne. Trist at hun drar for hun er en veldig søt jente. De er rundt 8 stykker i et hus som jobber sammen på prosjekt. Men egentlig gjør de ikke stor. Sitter foran pc`en hele dagen og ikke har de fått pengene sine heller! Å jeg som søkte på det prosjektet...Selv om jeg fremdeles har klærne mine i kofferten har jeg da i hvertfall nok å arbeide med og jeg får pengene mine!

For et par dager siden kom snøen til Cluj. Så i går var vi ute med barne. Den kanskje største forskjellen fra det jeg husker fra barnehagen og barnehagen her er at de aldri er ute nesten, men vi måtte ut i all slags vær! De har så mye energi mange av de at jeg syns de skulle fått være mer ute...men men. Er jo ikke jeg som bestemmer! Jeg fikk foresten en kjempefin rosebukett på jobben i går! Alle spurte om jeg hadde fått den av kjærsten min...det var nok ikke av han (siden han ikke eksisterer!). Men av Maria...for ja...jeg har en jente som er litt betatt av meg! Men hun sa i går at hun viste at jeg ikke var interesert og alt er greit å sånn! Vi har det veldig artig sammen, men jeg kan lissom ikke forandre på det at jeg ikke liker jenter på den måten! Og det vet hun...

Jeg må nesten forte meg...for jeg er sen...IGJEN! Sempre!

1 kommentar:

Camilla sa...

Så fint at du tente lys for Emil! Tusen takk, Hege!

Spennende med jente-beundrer da!;) Du får bare ta det som et kompliment gitt...!:)