torsdag 2. april 2009

Tilbake i Cluj

Da var jeg tilbake i Cluj etter 4 dager med seminar i Bucuresti. Etter å ha sittet i hele går å tittet på telefonen under seminaret, fikk jeg endelig melding av mamma! Vi har et nytt familiemedlem! Gratulerer så mye Camilla med den lille! Gleder meg til å se henne.

Jeg skrev i forrige innlegg at jeg var litt skeptisk til 2-stjerners....men jeg hadda da ingenting å lage på! På bildet under av rommet mitt ser man at hotellet er helt nytt, men også at badet kanskje er litt vel intimt. Kun en gjennomsiktig glass dusjdør skjuler deg når du sitter på toalettet å gjør ditt fornødene! Så selv om det er et dobbeltrom, fikk vi ha hvert vårt rom helt for oss selv! Å du kan tro jeg breia meg i den senga! Så hotellet var fint. Grunnen til at det er 2-stjerner er nok kun badet og beliggenheten...en del hunder i området. Jeg ville ikke ha gått rundt i boligområdet bak hotellet, spesielt ikke på nattestid!




Vi dro med nattoget inn lørdagsnatten, så vi hadde hele søndagen fri. Vi har vært der før så det ble ikke store "sight-singen". Vi tusla litt rundt i byen, men jeg må innrømme at vi endte med å gå fra pub til pub. Jeg har alt tatt 2 utepilser ( 1 i Cluj forrige lørdag). Temperaturen i Bucharest var veldig deilig og den begynner å bli fin her å! Våren har kommet lengere i hovedstaden. Der er gresset helt grønt, mens her tenker jeg en uke til må til!

Ellers ble det ikke så mye oppdagelser i Bucharst. Det hadde vi sist vi var der. Nå varte seminaret bare 3 dager. Og dagene varte fra halv 10 til 5. Høres kanskje ut som laaenge dager. Men inni disse 7-timers dagene er det hvertfall 2 kaffepauser og 2 spisepauser. Lunsjen varer for eksempel i 1 time! Så det er en del kjedelig prat, men også veldig sosialt! Vi er en del fra Cluj, så de ser jeg jo titt og ofte, men 2 av jentene fra forrige seminar som bor i andre byer var det veldig trivelig å se igjen. Deilig har det i hvertfall vært å ha 4 dagers fri fra skrik, grin og krangel! Men i morgen er det texas igjen!

Ingen kommentarer: