søndag 26. april 2009

Dette har vært en rolig helg. Var ute med en vennine i går for en øl, men var hjemme i 23-tiden. Deilig med sånne helger å. Hvertfall etter den fredagen jeg hadde. Jeg hadde ansvaret da min sjef og kollega dro på tur. Men det var kun 7 barn og det burde jo egentlig vare piece of cake, men den gang ei! Jeg har vært alene med over 20 unger det er nesten like slitsomt som dissa 7. Kun takket være en 5-årig terrorist! Jeg tror jeg har fortalt om han før. Han som er så fryktelig hyperaktiv. Han er propell hele tiden! Jeg prøver å få kost med litt med barna og vi satt alle sammen å tegna, mens han heller vann på badegulvet og er helt idiot! Så når jeg sier at det kan han drite i får jeg en klissvåt klut i hode. Da blir Hege sint. Og når jeg da kaster han ut og han svarer med å spytte på meg...DA blir jeg så sint at jeg må gå vekk fra den ungen! Men vi kom oss gjennom det og før han dro hjem med kom han bort til meg og så unnskyld for at han spytta på meg!

Senere på dagen var jeg med de små barna og det var koselig! Jeg skulle ta på skoene til Csongor på 2 år, da han begynner å kile meg under haka og sier no "dikke dikke" greier på ungarsk! Lille hærlige ungen! Har ikke ledd så godt på lenge! Kila godt gjorde det å. Og Bence...lille babyen, gjentar alt jeg sier: Din tullegutt! Tujegutt! Og: Sånn, sånn, sånn! Jeg sier vist mye: sånn! Og det har barna plukket opp, og da spesielt minstemann!

Kaja, jeg har brutt løfte jeg ga deg...I går begynte jeg å leke frisør igjen, men klarte å stoppe før jeg fikk klipt noe særlig. Håret mitt er så slitt nå! Men jeg snakket med Franzi om det i går og hun sa at Laia betalte rundt 230 kr for klipp og farge, og hun ble fin! Jeg vet om folk som har fått klipp helt ned i 40 kr, men jeg vil til en frisør som kan engelsk! Egentlig sparer jeg jo, men når jeg blir sånn lei som jeg gjør nå får jeg lyst til å klippe meg kort, til skuldrene. Litt forandring hadde kanskje gjort seg, men syns det er litt skummelt.

I går fikk Franzi og jeg sett noe vi syns vi kunne blitt spart for! En blotter! Midt i sentrum! Det er en travel gate og det var lyst. Skjønner ikke at han turte. Han sto litt gjemt i et hjørne ved en dør på et hus, men likevel! Det begynte å bli kveld og det var masse folk ute og det var lyst! Usj så nå har jeg ekle bilder i hode.

Ellers har jeg blitt bitt av Paradise-basillen! Jeg hadde ikke tenkt å følge med på det. Men etter å hvert i Norge...så ja nå har jeg å begynt å følge med. Jeg har blitt avvendt med Hotell Cæsar da! Det er jo noe....

Ingen kommentarer: