torsdag 22. januar 2009

Snart helg!

Endelig! Men uka har gått ganske fort. Detter er den ensete dagen denne uka jeg ikke har vært opptatt. Bare slappa av foran pc`en...prøver å finne ut av påskeferien. Jeg har fri fra 11. til 20 april. Så en uke etter dere i Norge. Det går ingen fly på søndagen, men jeg finner nok ut av det!

I går var jeg på shopping med jentene...8 jenter! Vi fant ut at vi måtte dele oss. Så jeg gikk med Franzi. Ei veldig trivlig jente fra Tyskland. Jeg endte opp med en cardigan, en diger cardigan og en lang skjorte. Alt for ca. 250 kr! Jeg syns ikke det er værst. Men det var litt salg å altså! Jeg fikk også endelig kjøpt meg tørkestativ. Det skal bli deilig å slippe å tørke tøy over stolene. Jeg kjøpte å en plante...utrolig hvos mye en plante gjør rommet mer trivlig.

I dag sa faktisk sjefen min at det ikke var meninga å snakke med meg om at jeg jobber den siste arbeidstimen min i den mellomste avd. Jeg har lissom bare blitt plassert der oppe uten at noen av kollegaene mine helt vet om det bare er for den dagen eller om det skal være sånn. Det er greit for meg å være der oppe. Hun jeg jobber med der er vedig trivlig og snakker faktisk med meg! De andre gjør det de å altså men ikke særlig mye.

Nå er det bare i morgen igjen og en uke til, så er det en uke vinterferie. Det gleder jeg meg til! For jeg liker fritiden her i Cluj veldig godt! I morgen skal jeg nok ha engelsk undervisning igjen. Jeg tenker jeg skulle hatt et rim om ukedagene eller no sånt! Jeg prøver å huske fra da jeg gikk i barnehagen, men alt jeg husker er "hvilken dag er det i dag?" fra portveien 2. finner vel ut av det å etterhvert. Får ta en ting av gangen. Neste på programmet nå er senga!

2 kommentarer:

Kine sa...

:S nooo vi er jo ikke hjemmme samtidig:S tror jeg kommer hjem i slutten av mars og bli en uke i påskeferien så drar jeg to uker før du kommer:S det var dumt!!

Mokka43 sa...

Hei Hege!!!
Så flott å høre at du trives i byen:-) Hjelper det når man har fått en lite nettverk rundt seg.

Her har det begynt å snø igjen. Jajaja,du kan tro jeg og din mamma er fornøyde med all denne måkingen...NOT!!!! Enten må man få seg en mann eller en snøfreser....vet ikke helt hva som er best jeg Hege*leeeeeeer*
Nå har Lill Merethe fått seg blogg mens hun er i praksis hos judoforbundet,vet ikke om hun har nevnt det for deg. Finner det på judo.no og klikk på blogg.

Ønsker deg en fin helg Hege!!

Klem fra Naboen :-)