lørdag 17. januar 2009

Endelig helg!

Da var det endelig helg! I dag våknet jeg, tidlig vel og merke, opp til strålende sol! I går snødde det litt og var grått. Det er kaldt her, men så lenge sola skinner er jeg fornøyd jeg.

I går var barnehagen å gikk på skøyter. Det var artig. Noe annet enn det vi gjør hver bidige dag.

Det mest spennende som skjedde denne uka var at jeg var jeg var på middag hos noen kamerater. Deilig å være litt sammen med gutter igjen. Noen jeg kan snakke med sport om! Jeg skal ikke si noe umt om å vre sammen med jenter for jeg er en jente jente, men gutter er litt enklere! Så da ble jeg servert pasta i et rumensk ( ungarsk) hjem. Den oppgangen i blokka var ikke pen! Litt som en fabrikkoppgang! Men sånn er det jo her bare!
I kveld skal jeg nok være sammen med jentene igjen. Det blir koselig! Så nå skal jeg bare nyte helga! Go helg alle sammen!
PS: legger to bilder fra skøytinga!

Meg med Janka.

1 kommentar:

Kine sa...

Så koselig bilde:) Ser ut som om dere kosa dere på tur:) sikkert dig og komme litt ut også:) Nå er helja over men jeg har fått brev av kaja:P Har du? klem