onsdag 14. januar 2009

Dagene går fort og bra er det! Denne hosten jeg har tærer på energien. Egentlig har jeg lyst til å ligge i senga se på Gray`s Anathomy hele dagen. Men jeg må opp å jobbe i 8 timer med hylete unger som løper rundt! Det går fint på jobb, men jeg må innrømme at jeg syns det er litt kjedelig. Skulle ønske jeg hadde en i samme situasjon som jeg jobbet med for det kan bli litt ensomt. Men barna er som regel søte. Jeg har lært en jente å si "Jeg er norsk!" Og så har vi fått en lite ny gutt. Han er bare 1 år og 5 mnd. og veldig glad i meg! Veldig koselig.

I helgen var jeg på rumensk kino for første gang. En av de fineste kinoene jeg har vært på. Den ligger på et nytt kjøpesenter. Det er faktisk ganske mange ine butikker og cafeer her. Det virker som de fleste tror Romania er bare slum, men det er det virkelig ikke! Cluj-Napoca er en trivlig by det er verdt å dra til!

I dag var jeg med jentene til en kunstutstilling. Jeg ble ikke veldig imponert. Vi kunne ha greid det samme på Gloppe! I morgen skal barnehagen gå på skøyter. Jeg gleder meg veldig til det! oe utenom rutinene!

Ellers er alt fint med meg. Jeg skal prøve å bli flinkere på å oppdatere!

PS: Ønsker meg fortsatt post....

1 kommentar:

Hilde sa...

så godt å høre ar du har det bra, tross hoste. moren din var her i dag for å se om du hadde skrevet noe her, men neida. det går fremover med meg, men veldig vondt ennå. det tar nok tid. ellers er alt bare bra med oss. klem fra hilde