søndag 31. mai 2009

TIFF

TIFF-Transivanian International Film Festival, er i full gang i Cluj. Hele dagen går det filmer på alle kinoene. Filmer fra hele verden. Også fra Norge, 2 stykker (+ en del danske og svenske). Så i dag var jeg å så på "De usynlige" med ei fra Tyskland og ei fra Tyrika. Veldig bra film, spesielt siden den er norsk...MEN det skal sies at Danae (fra Tyskland) sa at dette er nå en av hennes yndlingsfilmer og vil se den en gang til! Og hun sa det ikke for å være høffelig... OG hun sa at likte veldig godt klangen av det norske språket! Jeg var på en koreansk film i går. Det var flere folk på den filmen enn den norske. Men jeg tror folk likte denne bedre egentlig. Men på den koreanske var den koreanske ambassadøren der og etter filmen ble det servert gratis mat og drikke. Gratis alkohol....gratis øl på flaske! Det sier ikke fattige volontører nei til!

Kos dere masse med langhelg a folkens! Jeg derimot...har ikke fri i morgen! Skuff for å si det sånn... Jeg trenger virkelig en ferie...Fårhåpentligvis trenger jeg ikke å jobbe i jula...å da får jeg endelig ferie!

Ingen kommentarer: