lørdag 25. juli 2009

Liten oppdatering!

Har vært en fin uke, og min siste arbeidsuke faktisk. Så egentlig kunne jeg ha tatt fly hjem i dag jeg...men men sånn er det! På torsdag dro Maria hjem, min beste vennine her nede. Rart og stille. Alle drar nå, så er blir greit å pakke min egen koffert også.

På fredag dro jeg med sjefene mine til en liten ungarsk landsby (i Romania) ca 3 timer unna Cluj. Han professor på universitetet her og elevenevar på en slags leir i den landsbyen, så da hadde han en forelesning der. I et gammelt slott! Det har stått tomt i mange mange år og trenger sterkt restaurering. Bare taket som er fikset. Og der hadde de altså forelsning. Jeg ble spurt om jeg kunne holde en presentasjon om Norge...jeg sa ja jeg! Litt skummelt med tanken. Men gikk fint, var i grunn ikke noe nervøs når jeg satte i gang. Og de var ikke så mange, ca 12.

Så på mandag skal vi møtes alle ansatte da. Liten samling for meg. Å så kan det hende jeg kan komme på en leir...men det er ikke avgort enda fordi den egentlig er full. Egentlig kan jeg stå over den leiren. Har nok med å pakke og sånn jeg. Får se hva som skjer.

I dag skulle jeg egentlig klippe meg, men der jeg klipte meg sist var det stengt pga. no strømgreier (skjønte ikke plakaten 100%). Så da tar jeg det til uka. Jeg dro på shopping i stede. Skulle egentlig bare kjøpe gaver og ting jeg trenger, men endte opp med en topp og en kjole å...Men det var så billig! Salg! Jeg har kjøpt en del ansiktsrens og sånne ting som er billigere her, men som er tungt i kofferten, så vi får se om det lønte seg eller ikke på torsdag!

Ingen kommentarer: