fredag 12. juni 2009

Snufs... :(

Et barnehageår er over. Til mandag begynner sommerbarnehagen. Og det er avsluttinger på gang er på huset. I morgen er det de eldste barna og i dag var jeg med på avsluttning hos de minste. Og det var Eva`s siste dag. Jeg merket mens vi så på barna sang at det er stor fare for at jeg kommer til å gråte i dag! Og det gjorde jeg jo.... Jeg prøvde å ta meg sammen, men da jeg så at Eva gråt da begynte jo jeg å! Å jammen gråter jeg ikke nå å! Har man begynt så er det vanskelig å slutte!

Jeg kommer til å gråte i slutten av juli for å si det sånn! Tiden går så alt for fort og jeg vil ikke at det skal være over. Jeg har aldri trivdes så bra noe sted som her (Cluj). Og Eva...den snilleste i hele barnehagen. Hun som kommer med bursdagsgave og tar med med på bursdagsmiddag, og kommer med is og brus som vi kan kose oss med når barne sover. Hun er ikke så god i engelsk, selv om hun har blitt veldig flink nå! Men hun prøver hvertfall å snakke med meg...og det er ikke en selvfølge blandt mine kollegaer. Kjempesøt jente jeg kommer til å savne.

Og NAV skal publisere en artikkel om meg...For å promitere EVS og Aktiv Ungdom. Jeg har lest artikkelen. Jeg er jo enig i alt jeg lissom sier, men jeg har da aldri brukt de ordene. Men det er greit likevel, selv om det er veldig glorifisering av hele greia! Men sånn er det jo når man skal reklamere for noe.

1 kommentar:

Camilla sa...

Snufser med deg, Hege! Gleder meg til å øese artikkelen.